ponedeljek, 20. februar 2012

Komunikacija s kupci

Kako pa vi skrbite? Posvečate dovolj skrbi, da je vaša komunikacija s kupci kar se da pogosta?  V nadaljevanju trije najboljši nasveti za odlično komunikacijo s kupci.

1) Oglašajte se na telefon
Imate v spletni trgovini zapisano številko? Ja, verjetno ne zastonj ;) Oglašajte se na telefon. Če ne takoj, pa vrnite klic. Verjemite, kupci bodo zadovoljni, če bodo z vami imeli stik. Če že ne iz oči v oči, pa vsak uho na uho.

2) Odgovarjajte na esporočila
Tudi objavljeni elektronski naslovu niso zastonj.  Naj ima vaš elektronski odgovor glavo in rep, ne pozabite na vikanje in bodite dostopni. Predstavljajte, da ste na drugi vi sami. Kaj bi si kot kupec želeli? Zadirčnega ali prijaznega prodajalca? Nasmejano ali žalostno prodajalko?

3) Bodite dosegljivi
Nasvet za dosegljivost bi lahko zapisali tudi pod prejšnjo točko. Odgovarjajte na sporočila prek Facebooka, prek Twitterja in ostalih komunikacijskih kanalov, če jih uporabljate pri spletni trgovini. Skratka, bodite dosegljivi!
Všeč? / Stisni Všeč mi je:

Ni komentarjev:

Objavite komentar