sobota, 10. december 2011

Pišite blog

Verjetno ste že slišali mantro vseh marketing gurujev -> za uspešno prodajo vaše spletne trgovine "PIŠITE BLOG". Ha, kaj vam pa je? :)

Ja, drži. Pisanje bloga je lahko sila učinkovit prijem privabljanja potencialnih kupcev, obiskovalcev in še koga na vašo spletno trgovino.

Če smo nazadnje govorili o pospeševanju prodaje prek spleta, je tudi pisanje bloga svojevrstno pospeševanje. Pa naj bo to v višjo prestavo ali pa samo efekt učinka optimizacije spletne strani, v našem primeru trgovine.  Verjetno pričakujete, da vam bomo izdali kakšen namig za izdelavo učinkovitega bloga? 
 
No ja, še vedno je veljajo, da inovativni pristopi (ne to kar dela konkurenca in niti najmanj ne to, kar dela naš sosed) "ne prime". O konkurenci samo z lepimi besedami, vsak, ki uspe s prepoznavnostjo blagovne znamke ali logotipa je uspel. Prepoznavnost in uspešnost se sicer meri z različnimi vatli. Še največkrat šteje izplen na blagajni. Pa smo znova na začetku. Pišite blog in vaša blagajna bo polna. Ne verjamete? Marsikomu je že uspela, naj tudi vam. Pa srečno :)

Všeč? / Stisni Všeč mi je:

Ni komentarjev:

Objavite komentar